loading...
زرين كلك
هاشم دائمی بازدید : 19 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

 

ولايت توعموجان من از ازل دارم

ارادتي به تو اي شاه در عمل دارم

بدون سايه مهرتو زندگي پوچ است

و مرگ در نظر،احلي من العسل دارم

 

هاشم دائمي (قطره)

 

 

ولايت توعموجان من از ازل دارم

ارادتي به تو اي شاه در عمل دارم

بدون سايه مهرتو زندگي پوچ است

و مرگ در نظر،احلي من العسل دارم

به پاي سفره نان تو من بزرگ شدم

و پيش شرط شهادت كه لااقل دارم

مني كه كوه وقارم به مجتبي پسرم..!

چه باك از خس وخاشاك و از كتل دارم

اگرچه خوود و زره قد من نداري تو

درون سينه خود غيرت جمل دارم

شميم عطر گلابم وزيده در صحرا

ببين كه مثل حسن بيتي از غزل دارم

ببين كه آخر كارم چه قد كشيده شدم

بيا كه مثل علي اكبرت بدل دارم

به جاي گل كه بريزند روي پيكرمن

... ونعل ونيزه و شمشير در بغل دارم

 

هاشم دائمي (قطره)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 284